1.567 gösterim
14,00 viral puan
GEBZE’DE NELER OLUYOR?
GEBZE’DE NELER OLUYOR?
Gebze’de her geçen gün terörü lanetleme protestoları devam ediyor.Bu akşam da vinç ve kamyonlar sokağa indi..
Gebze’de bu akşam saatlerinde E-5 Karayolu Anibal Kavşağı İstanbul istikametinde eylem yapıldı.Ağır vasıta diye tabir edilen vinç ve kamyon sürücüleri Karayolunu trafiğe kapattı.Kilometrelerce oluşan kuyruk sonrasında dakikalarca kornolar eşliğinde terör ve saldırılar lanetlendi.Daha sonra araç ile sürücüler E-5 Karayolu Anibal Kavşağı İstanbul istikametinden olaysız bir şekilde ayrıld
world
09.09.2015 saat 23:36